Dit wil ik eens kwijt. Mijn vader heeft enkele jaren, van midden 2002 tot begin 2005, een vriendin gehad, een gescheiden moeder. Zij huurde een huis. Ze waren van plan op zekere dag te gaan samenwonen in het huis van mijn vader. Ik zei soms tegen die vriendin dat ik misschien wel eens in dat huis zou willen wonen waar zij toen woonde, als zij daar weg zou zijn en het dus zou vrijkomen. Begin 2005 was die relatie plots gedaan. Ik wisselde enkele emails met haar daarover. Ik zei nogmaals dat ik daar graag had willen wonen, maar het zou er dus toch niet van komen, aangezien zij daar zou blijven wonen. En toen kreeg ik dit antwoord van haar:
"Ik begrijp best dat je wat ongoocheld bent als je had gedacht om ooit in mijn huisje te komen wonen... maar als ik eerlijk ben, denk ik niet dat jij een kans zou gehad hebben van de eigenaar van mijn huis. Hij wou het al bijna niet aan mij verhuren omdat ik een "alleenstaande" vrouw was, laat staan dat hij het aan een "jonge alleenstaande gast" als jij zou willen verhuren. " Ik was RAAAAAAZEND op die man toen ik dat las!!
Maar nu bezit ik dus ZELF een huis. Als ik mijn huis ooit verhuur, zal ik het
uitsluitend aan alleenstaande mannen verhuren!!